فهرست قوانین، مقررات و آیین نامههای مرتبط با بازاریابی شبکهای
بسیاری از مشکلات ما از عدم آگاهی از قوانین و مقرراته. اغلب نمیدونیم حق و حقوقمون چه چیزهایی است. خیلی وقتها حق با ماست ولی نمیدونیم به چی باید استناد کنیم که از حقوق خودمون دفاع کنیم.
دونستن این قوانین باعث میشه هم تعهدات طرف مقابل رو بدونیم و هم از همه مهمتر تعهدات خودمون رو که اغلب از سوی طرف مقابل پنهان نگه داشته میشه.
………………………………………………
فهرست آئین نامه، قوانین و مقررات بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی
1ـ قرارداد الگو همکاری بازاریابان با شرکت های بازاریابی شبکه ای
- مرجع صادر کننده: کمیته نظارت بر شرکتهای بازاریابی شبکهای و کسب و کارهای مجازی
- لینک صفحه مرتبط در وبسایت دبیرخانه کمیته نظارت: کلیک کنید
2ـفهرست گروه های کالایی قابل عرضه توسط شرکت های بازاریابی شبکه ای
مرجع صادر کننده: کمیته نظارت بر شرکتهای بازاریابی شبکهای و کسب و کارهای مجازی
- لینک صفحه مرتبط در وبسایت دبیرخانه کمیته نظارت: کلیک کنید
- لینک دانلود اساسنامه شرکتهای بازاریابی شبکهای از اینجا
3ـ آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان
- مرجع صادر کننده: هیأت وزیران ـ تاریخ تصویب : ۱۷ مهر ۱۳۹۰
- لینک صفحه مرتبط در وبسایت دبیرخانه کمیته نظارت: کلیک کنید
- لینک دانلود اساسنامه شرکتهای بازاریابی شبکهای از اینجا
4ـ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان
- مرجع صادر کننده: مجلس شورای اسلامی ـ تاریخ تصویب : ۱۵ مهر ۱۳۸۸ (تاریخ ابلاغ : ۰۲ آبان ۱۳۸۸)
- لینک صفحه مرتبط در وبسایت دبیرخانه کمیته نظارت: کلیک کنید
- لینک دانلود اساسنامه شرکتهای بازاریابی شبکهای از اینجا
5ـ آیین نامه اجرایی مواد 38 و 42 قانون تجارت الکترونیکی
- مرجع صادر کننده: هیأت وزیران ـ تاریخ تصویب : ۰۹ دی ۱۳۸۳
- لینک صفحه مرتبط در وبسایت دبیرخانه کمیته نظارت: کلیک کنید
- لینک دانلود اساسنامه شرکتهای بازاریابی شبکهای از اینجا
6ـ قانون تجارت الکترنیکی
- مرجع صادر کننده: مصوبات مجلس شورا ـ تاریخ تصویب : ۱۷ دی ۱۳۸۲
- لینک صفحه مرتبط در وبسایت دبیرخانه کمیته نظارت: کلیک کنید
- لینک دانلود اساسنامه شرکتهای بازاریابی شبکهای از اینجا
